ALL Tech About

Saturday, January 10, 2015

 4:47 AM         No comments

Cabinet of srilanka : 25 Ministers & 10 Deputy Ministers
1.Min of Finance : Dr. harsha Desilva
2.Min of Defence : General sarath Fonseka
3.Min of Health : Dr. Rajitha Senarathna
4.Min of education : Hon Kabeer hashim
5.Min of Housing & public Ammenities : Hon .Sajith Premadasa
6.Min of Trade & coperatives : Hon. Ravi karunanayka
7.Min of Foreign affairs : Hon. Mangala samaraweera
8.Min of media & Cabinet spokesperson : Hon. Gayantha Karunathilaka
9.Min of Power, Petroleum,Technology & reseach : Hon. Patalie champika ranawaka
10.Min of Justice & Legal affairs : Dr. Wijedasa Rajapaksha
11.Min of Tourism & Investment promotion : Hon. Faizer musathafa
12.Min of Ports & Avaiation :Hon. Rauff hakeem
13.Min of agriculture : Hon. Ranjith maddumabandra
14.Min of Transport & Highways : Hon. Karu jayasooriya
15.Min of Cultural,Womens & child affairs : Hon.Rosy senanayaka
16.Min of Plantation & Irrigation : Hon. Naveen Dissanayaka
17.Min of Sports & Youth affairs : Hon. Arjuna Ranathunga
18.Min of Fisheries & Disaster management: Hon.Rishad Badiyuddeen
19.Min of Postal, Telecommunication & information : Duminda Dissanayaka
20.Min.of labour affairs & foreign Employment : Hon. Niroshan Perera
21.Min.of Parlimetrary, Local government ,National management& reforms : Joeseph michel Perera
22.Min of social welfare & Disaster management : Hon.Lakshman Kiriella
23.Min of Cultural & religious Affairs : Hon.John Amarathunga
24.Min of Languages, Social integration Resettlement & Peace : Hon. M.A.Sumandhiran
25.Min of Traditional industries,Export promotion & vocational Development :M.K.D.S.Gunawardana

Deputy Ministers
1.Dep min of Finance : Eran wickramarathna
2.Dep min of education : Akila Viraj kariyawasam
3.Dep min of Health : Buddika Pathirana
4.Dep Min of Media : Hon. Sujeewa Senasinghe
5.Dep min of foreign Affairs : Hon. Ruwan wijewardana
6.Dep Min of Justice & legal affairs : Hon.Ajith P. Perera
7.Dep min of Fisheries : Hon.Palaitha Rangebandara
8.Dep min of Highways & transport ; Hon.Ajith mannapperuma
9.Dep min. of Labour & foreign Employment : Hon. Ranjan ramanayak
10.Dep Min of plantaion & Irrigation : Hon. P. Digambara



0 Comments:

Post a Comment

Online Now


Download Sinhala Font

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Blog Archive